
 --, -- --:--

Loved

 20, 2014 00:00
I would like to give a tight hug to you who are drowned in sadness.
You who were overwhelmed with cold news and cried all night long.
your casual behavior -- it loves.
Whom do you embrace and sleep tonight, not knowing even a feeling to such me?
In what kind of feeling is it smiling at someone now, with the pain of such my heart not known?
It is I love you all the time.




Venise Blue

 16, 2014 12:31



Heart

 11, 2014 12:41



お墓参りへ

 05, 2014 13:18














もうすぐ父親の命日なのでお墓参りに行ってきました。
今年で二十一年経ちますね。


ちーさん

 03, 2014 15:38







大変な目にあったニャ。



三毛猫のミーとつるんでいた灰色ネコのちーさん。
先週の月曜の朝に捕獲して避妊手術に連れて行く。

高齢だったミーと違い、ちーさんは3歳くらいらしい。
♀猫なので身ごもったら大変。その子猫がまた産んだら、ねずみ算式に増えて悲惨なことに。
飼ってはやれないが、ごはんを与えている以上これくらいはしないと、と言うことで。
抜糸はしない処置をしたので、家の裏の物置で数日安静にさせておいて解放。
怖くて痛い思いしたからもう来ないかなと思ったらまた来たよ。
ごはんを食べた後はいつものようにどこかへと消えていった。
一安心した。
これって人間のエゴかも知れないけれど。



WHAT'S NEW?

